facebook

Nowości, promocje oraz aktualności na Twoim e-mailu Zapraszamy do newsletera

§1
Usługodawcą w sklepie internetowym o adresie elektronicznym www.pacificmotors.pl jest firma PACIFIC MOTORS Sebastian Postek z siedzibą w Piastów 05-820 przy ul. M. Konopnickiej 28A, NIP: 534-229-66-21, REGON 146097012


§2
Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres email  lub formularz kontaktowy na stronie.

 

§3
Przedmiotem świadczenia usług jest umowa kupna-sprzedaży.

 

§4
Informacje handlowe zamieszczone na stronie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert.

 

§5
Koszt wydania i odebrania rzeczy ponosi Klient.

 

§6
Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług jest dostęp przez Usługobiorcę do komputera, przeglądarki internetowej oraz dostępu do internetu.

 

§7
Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie przez Oferenta oferty kupna towarów za pomocą formularza na stronie sklepu, e-maila lub telefonu i jej przyjęcie przez sklep internetowy.

 

§8
Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny w momencie odbioru towaru lub w formie przedpłaty na konto bankowe sklepu.

 

§9
Cena jest wiążąca obie strony w momencie złożenia zamówienia. Cena produktu nie zawiera kosztów przesyłki. Ceny zawierają podatek VAT. Termin realizacji zamówienia wynosi maksymalną ilość dni określoną w opisie produktu. W przypadku zakupu produktów z różnymi czasami realizacji, liczy się najdłuższy czas realizacji. Termin realizacji nie będzie jednak dłuższy niż dni 30.

 

§10
Usługodawca zastrzega, że może nie przyjąć oferty kupna bez podania przyczyn.

 

§11
Dane osobowe są chronione i przetwarzane w celu i w zakresie określonym w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133 poz. 883)

 

§12
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i innych ustaw.

 

Regulamin i warunki sprzedaży
 

1. Informacja o sprzedawcy

Sprzedawcą w sklepie internetowym allegro mazdaOEpl  jest firma:

PACIFIC MOTORS Sebastian Postek ul. Konopnickiej 28a 05-820 Piastów NIP 534-229-66-21

Kontakt : telefoniczny: 510-645-070 ,                       

e-mail: biuro@mazdaOE.pl                                                                                                           

 

adres korespondencyjny:  PACIFIC MOTORS Sebastian Postek ul. Konopnickiej 28a 05-820 Piastów

 

 

godziny pracy: Pn-Pt 8:00 - 19:00 sob 8:00-14:00 / niedziela i święta nieczynne/

  

  

2. Ochrona danych

2.1. Klient ma prawo do wglądu i poprawy przekazanych danych osobowych. Sprzedawca nie gromadzi danych osobowych w innym celu niż realizacja umowy sprzedaży. Sprzedawca przykłada szczególną wagę do ochrony prywatności Użytkowników Sklepu mazdaOEpl,  Sprzedawca  dokłada wszelkich starań w celu właściwego zabezpieczenia danych zapisanych na Kontach Użytkowników oraz ich danych osobowych. Sprzedawca zabezpiecza w/w dane przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa.

2.2. Sprzedawca jest administratorem danych osobowych przekazywanych przez Użytkowników Sklepu mazdaOEpl, Sprzedawca zgłasza zbiór danych osobowych do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

2.3. Sklep jest uczestnikiem programu „Zaufane Opinie” w ramach usługi świadczonej przez Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000268796, NIP:  527252995, polegającej na przesyłaniu przez Grupę Allegro do Użytkowników za pośrednictwem poczty elektronicznej ankiet służących uzyskaniu od Użytkownika opinii na temat transakcji dokonywanej przez Użytkownika w Sklepie, a także na zamieszczaniu w serwisie dostępnym w domenie Ceneo.pl  opinii wyrażonych przez Użytkowników w rezultacie otrzymania ankiet.

2.4. Użytkownik dokonujący zakupu w Sklepie może dobrowolnie wyrazić zgodę na przekazanie jego danych osobowych, w tym adresu e-mail do Grupy Allegro oraz na przetwarzanie przez Grupę Allegro jego danych osobowych – wyłącznie w celu wypełnienia ankiety wskazanej w punkcie 2.3.

2.5. W sprawach nieuregulowanych a związanych ze zbieraniem, przetwarzaniem lub udostępnianiem danych osobowych, odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 101 poz. 926 z 2002 r. z późn. zm).

2.6. Podczas przeglądania stron internetowych Sklepu Fox Rzeszów  używane są pliki „cookies”, czyli niewielkie informacje tekstowe, zapisywane na komputerze Użytkownika, które pozwalają dostosować usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Użytkowników, Użytkownik w każdej chwili ma możliwość zablokowania generowania plików „cookies” poprzez wybranie odpowiedniej opcji w swojej przeglądarce internetowej.

  

  

 3. Potwierdzenie zamówienia

Złożone zamówienie będzie każdorazowo potwierdzane telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez pracownika naszej firmy. Dlatego też niezbędne jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail w formularzu zamówienia.

Każde zamówienie jest sprawdzane z katalogami firmowymi producentów lub w komputerowych programach eksperckich w celu ograniczenia pomyłek - dlatego bardzo ważne jest podanie w zamówieniu szczegółowych danych dotyczących modelu samochodu łącznie z numerem nadwozia VIN i wszelkich informacji mogących mieć wpływ na zgodność zamawianego towaru z samochodem, do którego zamówiona część zamienna  ma być zamontowana.

Opisy i zdjęcia produktów

Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.
Wszystkie produkty dostępne w sklepie mazdaOEpl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.



 

4. Termin realizacji

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od formy płatności oraz stanu magazynowego towaru. Zamówienie towaru dostępnego na naszym magazynie w Krasnem realizujemy w dniu zamówienia lub dniu następnym jeśli zamówienie wpłynie po godz. 15:00 . W przypadku braku towaru w magazynie, klient zostaje poinformowany o planowanym terminie dostawy drogą telefoniczną lub pocztą elektroniczną.

5. Formy płatności

5.1. Przelewem na konto firmy.

Metoda ta polega na przelaniu na konto naszej firmy kwoty wystarczającej do pokrycia zobowiązania wynikłego z zamówienia.

5.2. Gotówkowa za pobraniem.

Kupujący płaci za przesyłkę w momencie jej dostarczenia bezpośrednio kurierowi, listonoszowi lub podczas odbioru przesyłki w urzędzie pocztowym.

5.3. Gotówkowa przy osobistym odbiorze w siedzibie sklepu.

5.4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu Dotpay.pl

5.5. Przy zakupach dokonywanych poprzez portal allegro - rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem systemu PAYU

6. Dokument zakupu

Każdy towar wysłany zostaje razem z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT.

7. Realizacja dostawy

Wszystkie zamówione części w naszym sklepie wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich (K-ex oraz Siódemka) lub Poczty Polskiej S.A. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz gabarytów zamawianych towarów. Klient zostaje każdorazowo poinformowany o planowanych kosztach przesyłki.

Istnieje możliwość odbioru towaru własnym kurierem / osobiście – nie pobieramy żadnych opłat. W Soboty, Niedziele i Święta kurierzy i Poczta nie podejmują od nas paczek, wysyłka następuje w następny dzień roboczy.

  

Cennik wysyłek dla przesyłek w  standardowych gabarytach i do wagi 30 Kg

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM lub on-line:
Poczta-List ekonomiczny            -6,50zł  - do 0,5Kg
Poczta-List priorytet                   -8,50zł  - do 0,5Kg
Kurier/Poczta wartość                -20zł 
 

 PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE:
 Kurier/Poczta – pobranie         -24zł

  

Przesyłki wielkogabarytowe oraz cięższe od 30 Kg wyceniane są indywidualnie i realizowane po akceptacji indywidualnych kosztów wysyłki przez kupującego.

8. Zwroty

- Tylko  Konsument może odstąpić od dokonanego zakupu bez podania przyczyn, powinien w ciągu 14 dni od doręczenia produktu złożyć na piśmie oświadczenie, którego wzór jest dostępny na stronie WWW sklepu.

- Konsument ma obowiązek zwrócić zakupiony towar niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca sam zaproponuje, że towar odbierze.

- Konsument, odstępując od umowy ponosi koszty przesyłki zwrotnej . Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia inny niż zwykły oferowany przez Sprzedawcę, konsument nie może żądać zwrotu dodatkowych kosztów,

- Niezwłocznie (ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy) za wszystkie dokonane płatności zostanie dokonany zwrot pieniędzy w taki sam sposób, w jaki Konsument zapłacił za towar, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób płatności niewiążący się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca, jeżeli nie zaproponuje, że sam odbierze towar, będzie miał możliwość odroczenia terminu zwrotu płatności do czasu otrzymania i oceny stanu towaru.

- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

- Adres zwrotu towaru: Fox Rzeszów Krasne 110 36-007 Krasne k./ Rzeszowa

- Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.

- Druk Oświadczenia o zwrocie jest dostępny na stronie :

 www.mazdaOE.pl zakładka Druki do pobrania
 

Brak możliwości odstąpienia od umowy

 Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.


 

9. Zamówienia specjalne

Zamówienia nietypowych części samochodowych, nie będących w powszechnym obrocie , wymagających sprowadzenia z poza granicy Polski , pod specjalne zamówienie Konsumenta,  nazywamy zamówieniami specjalnymi. Towar na specjalne zamówienie nie podlega zwrotowi

zamówienia specjalne realizowane są wyłącznie po akceptacji przez kupującego indywidualnych warunków dla zamawianego produktu.

Zamówienia specjalne realizowane są ok. 7 –10  dni jeśli zamawiane produkty  są dostępne na terenie Unii Europejskiej oraz  ok. 4- 6 tygodni jeśli są sprowadzane z poza Krajów Unii Europejskiej. O terminie dostawy zamówienia specjalnego każdorazowo klient jest informowany przed jego złożeniem.

10. Reklamacje

Towar, który posiada wady stwierdzone w trakcie eksploatacji podlega reklamacji w myśl ogólnych przepisów handlowych.

Klient zobowiązany jest zgłosić reklamację rzeczy niezwłocznie po wykryciu usterki.

W zgłoszeniu reklamacji klient zobowiązany jest podać sposób usunięcia wady.

Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane, ponieważ każdy reklamowany towar zostaje sprawdzony, a w przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwraca koszty przesyłki reklamacyjnej.

 

Wszelkie reklamacje należy zgłaszać pod adresem: biuro@mazdaOE.pl  lub telefonicznie 510-645-070, dostarczenie / wysyłka na adres PACIFIC MOTORS Sebastian Postek ul. Konopnickiej 28a 05-820 Piastów

 

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient jako konsument ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

1 etap  naprawa / wymiana

2 etap obniżenie ceny / zwrot pieniędzy

Podstawowe uprawnienia konsumenta:

a) może żądać obniżenia ceny 

b) może od umowy odstąpić i zażądać zawrotu pieniędzy, chyba że: 

- wada jest nieistotna lub 

- sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie 

c) może żądać wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad 

d) może żądać usunięcia wady (naprawy).

- Podstawowe terminy:

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu

2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy

- Druk Reklamacyjny  jest dostępny na stronie:  www.mazdaOE.pl zakładka Druki do pobrania.

 

- Wypełniony Druk Reklamacyjny należy dołączać wraz z reklamowanym produktem 

- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci

- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

- W przypadku gdy Klient zażądał wymiany lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny (określając kwotę) a Sprzedawca  nie ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

- Sprzedawca  usuwa zgłoszoną usterkę niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W przypadku gdy usunięcie usterki wymagać będzie podjęcia dodatkowych działań przez  Sprzedawcę , w szczególności sprowadzenia części zamiennych lub materiałów, czas usunięcia usterki może ulec przedłużeniu o czas niezbędny dla sprowadzenia i zamontowania części zamiennych lub materiałów.

 

11. Postanowienia Końcowe

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Organem właściwym w sprawach ochrony praw konsumentów jest właściwy dla miejsca zamieszkania konsumenta Miejski Rzecznika Konsumentów
Spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem władny jest rozstrzygać właściwy dla miejsca zamieszkania Konsumenta   Sąd  Powszechny.

 

 

 

 

Ładowanie...